Ați uitat parola?
Introduceți adresa de e-mail și vă vom trimite un cod de confirmare Veți putea seta o nouă parolă după introducerea acestui cod.
E-mail
Înapoi
Toate categoriile
Produse
  • Produse
  • Сompanii
RU Adăugați o companie
CONSTRUCT.MD
060233334

Este nevoie de publicitate pe timp de criză?

29.03.2022

Publicitate anticriză.

Multe companii aflate în situații de instabilitate nu își opresc activitățile, ci încearcă să își reducă costurile. De cele mai multe ori, bugetul de publicitate este redus. Dar este aceasta strategia corectă?

Există o regulă în afaceri: "Când totul este bine, trebuie să faci publicitate. Când lucrurile merg prost, trebuie să faci publicitate".
Să ne uităm la alte companii pentru a vedea cum funcționează acest lucru.
Cele mai mari companii producătoare de fulgi de porumb din SUA erau Kellogg și Post. În timpul crizei, conducerea Post a redus drastic bugetul de publicitate până la vremuri mai bune. În același timp, Kellogg și-a dublat cheltuielile de publicitate, promovând în mod activ noile produse. Astfel, în plină criză, compania și-a crescut profiturile cu 30% și a devenit lider în segmentul său. Și își păstrează aceste poziții până în prezent. Sunt sigură că ați auzit cu toții de cerealele Kellogg's.


Singura concluzie care se poate trage este că, într-o situație instabilă, nu vă puteți permite să renunțați la publicitate. Dacă renunți la locomotiva comerțului, afacerea eșuează. Dar costurile trebuie să fie optimizate.

Reamintiți despre dvs.

Publicitatea este o interacțiune cu psihologia umană. Există o zicală care reflectă acțiunile oricărui consumator: "departe de vedere, departe de inimă". Nu le mai amintiți despre compania dumneavoastră, produsul sau serviciul dumneavoastră - veți fi uitat. Dacă veți continua să vă promovați, veți avea profit.

Opinia liderilor din mediul de afaceri cu privire la publicitatea pe timp de criză este similară. Potrivit unui sondaj B2B realizat de Yankelovich Monitor și Harris Interactive în rândul directorilor din diverse întreprinderi, 86% dintre respondenți au declarat că percep publicitatea în perioade de criză ca pe un semn de încredere în produsele companiei lor.

Concluzie.

Cheltuielile de publicitate pot fi reduse chiar și cu până la 50%. Dar nu ar trebui să se taie complet.

Vă voi spune cum să determinați eficiența și cum să optimizați costurile în următorul articol!

Înapoi la știri
Categorii
Solicitați un apel
Lăsați-vă detaliile și vă vom suna cât mai curând posibil
Numele dumneavoastră
Telefon